Zasady, zasady, zasady. Nie ma na nie rady

Dodany przez: | wrz 25, 2011 | Kategorie: Treść lekcji | 0 komentarzy

Zasady, zasady, zasady. Nie ma na nie rady

Nie wymagam od Was aż tak wiele :-) .

Oczekuję, że każdy/a z Was będzie: 1. zapisywał/a w zeszycie: cel lekcji, nacobezu, 2. sporządzał/a – jeśli o to poproszę – notatkę, 3. punktualnie odrabiał/a i oddawał/a prace domowe (zgodnie z WSO termin oddania pracy domowej może ulec przesunięciu tylko w przypadku wyjątkowych zdarzeń losowych lub po uprzednim ze mną uzgodnieniu).

Waszą wiedzę sprawdzam przede wszystkim za pomocą kartkówek: wejściówek (na początku lekcji i bez zeszytu) i wyjściówek (na końcu lekcji, niekiedy z zeszytem). Raz w trymestrze piszecie test kontrolujący poziom Waszej wiedzy i umiejętności. Przed testem właściwym zawsze wspólnie powtórzymy cały materiał.

W jaki sposób będę Was oceniać?

Na początek wspaniała informacja! Ocenę niedostateczną, czyli 1,  wystawiam WYŁĄCZNIE za nieprzeczytaną lekturę, nieoddaną pracę (czyli BRAK) lub test sprawdzający wiedzę. Postaram się docenić każdy, nawet najmniejszy wysiłek!

Wypracowania i znajomość lektur oceniane są kształtująco – na informację zwrotną. Oznacza to, że nie wystawiam tzw. stopnia, lecz daję Wam informacje, w  jaki sposób poprawić pracę lub uzupełnić braki w znajomości przeczytanej lektury.

W dzienniczku wypracowania i lektury ocenione kształtująco oznaczam jako ZALICZONE. Wystawiając Wam stopnie pod koniec roku, będę brać pod uwagę przede wszystkim ilość zaliczonych prac (np. jeśli ktoś zaliczy wszystkie wypracowania otrzyma 5).

Wypracowanie uważam za zaliczone, jeśli zarówno tekst oraz jego poprawa zostaną oddane w terminie.

Testy sprawdzające znajomość wiedzy od razu przeliczam na punkty i stopień.

Kartkówki przeliczane są na punkty, a te pod koniec trymestru na stopień.

Przypominam – ocena w III klasie jest wypadkową ocen z trzech lat.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *